Predstava „Boing – Boing“ iz najnovije produkcije Nikšićkog pozorišta biće izvedena na matičnoj sceni u četvrtak, 8. septembra, sa početkom u 20 sati. Cijena ulaznice je pet (5) eura, sa poustom od 50 % za učenike, studente, penzionere i lica sa invaliditetom. Ulaznice možete kupiti na biletarnici Nikšićkog pozorišta od 10 do 20 sati. Ovo poznato djelo Marka Kamelotija, u režiji Rastislava Ćopića, na zahtjev pljevaljske publike biće izvedeno u Centru za kulturu Pljevlja, u petak, 9. septembra, sa početko u 20 sati. U predstavi uloge tumače: Stevan Vuković, Jovan Krivokapić, Gordana Mićunović, Maja Stojanović,Žana Gardašević Bulatović, Nikola Vasiljević.
Nikšićko pozorište je produkcijom ovog vodvilja obilježilo minulu pozorišnu sezonu ne samo sopstvene, već i crnogorske pozorišne produkcije, imajući u vidu da se taj komediografski podžanr nije dugo inscenirao u ovdašnjim pozorištima.
Autorski tim i glumački ansambl u potpunosti su odgovorili zadacima i svojim estetikama potvrdili su snagu i moć dramske umjetnosti, koja pored katarze, čovjeku donosi: radost, smijeh i ljepotu igre – onu ljepšu stranu života koja nam je i te kako potrebna u ovim turbulentnim vremenima.
Ova inscenacija precizno napisanog teksta francuskog komediografa Kamelotija, čija je dramska radnja obogaćena zabavnom intrigom, publiku iz scene u scenu vodi kroz smijeh, koji je na dosadašnjim izvođenjima kulmirao višeminutnim, burnim aplauzima i vraćanjem glumaca na bis.
Kamelotijev vodvilj koji je do sada na poznatim svjetskim scenama imao oko dvije stotine inscenacija, u rukopisu reditelja Ćopića nije odrađen kao klasičan muzičko – scenski komad, kakav je po definiciji taj žanr. Rediteljska koncepcija ovog puta, publici je dominantno ponudila komediju situacije. Precizna glumačka igra upakovana u brze scene i replike na momente ima i elemente komedije karaktera. Izbor muzike prološki samo najavljuje te podžanrove komedije, u čijem je osnovu vodvilj. Tako osmišljena koncepcija, mladom reditelju Ćopiću, kojem je ovo prva režija po završetku studija, otvorila je put ka kolektivnom – timskom radu, koje svako dobro pozorišno djelo u sebi neminovno i nosi. To potvrđuju, bez izuzetka, svi segmenti ovog scenskog djela.
Glumački ansambl briljantno iščitava tekst i virtuzno iznosi povjerene uloge. Oni su još na premijeri, što se rijetko dešava, uspjeli da dotaknu onu svilenu – crvenu nit, koja se uglavnom postiže tek u kasnim postproducentskim izvođenjima. Svojim umijećima, pokazali su kako se igra komedija. Uspješno vode igru, ne samo kroz replike, već gegom i mimikom pokazuju da su tokom procesa dobro iščitali komad i stvaranje tjelesnog života povjerenim ulogama.
Sofisticirano iznose lepezu priče iz života jednog Parižanina koji manipulacijama komplikuje ne samo svoj, već i živote drugih ljudi, do kojih mu je samo naizgled stalo. Na sceni vješto gradiraju priču, poentirajući je u zapletu ali i, u samom kraju. Tu glumačku virtuoznost prepoznaje publika, nagrađujući ih smijehom i salvom aplauza nakon završenih scena i na poklonu.
No, kako je pozorišna umjetnost kolektivni čin, glumačka vještina ne bi bila tako upečatljiva bez umijeća ostalih članova autorskog tima.
Dramaturška intervencija Isidore Milosavljević minuciozno je ispoštovala piščevu dramasku radnju, ali je i vješto nadogradila izvorni tekst, diskursom o socijalnoj nejadnakosti.
Likovnost predstave do filigranskih detalja podređena je scenskoj radnji, tako da ni jedan detalj na sceni nije suvišan. Naprotiv! Scenografija Vesne Sušić daje poseban pečat ovom komadu, jer njena rješenja nadopunjuju dinamičnost igre i vizuelni identitet komada. Sva vrata, zastori i druga scenografska rješenja, kao i rekviziti opravdavaju radnju u svim detaljima, tako da vidno doprinose opštem utisku o predstavi, odnosno impresiji o oživljenom dramskom tekstu.
Priču koja se događa u Parizu, u stanu glavnog junaka Bernara koji je istovremeno vjeren za tri žene, stjuardese različitih nacionalnosti (Amerikanka, Njemica i Francuskinja) zaposlene u inostranim kompanijama, takođe je dopunjena estetikom kostima Ivane Ristić. Radi se o brižljivo odabranom koloritu, koji su upotpunosti u službi tih likova i situacija u kojima se nalaze. Likovnoj estetici doprinose šminkerka Lidija Radović i frizerke Milica Barović i Danijela Stamatović.
O producentskim poslovima znalački tokom procesa pripreme brinula se Milica Burić, koja je pored autorskog tima i glumaca, tokom proba, okupljala i uigrani tehničku ekipu i prateće službe Nikšićkog pozorišta koje su bile na nivou zadatog.