Crnogorsko narodno pozorište (CNP) sa dramom „Šćeri moja“ gostuje na sceni Nikšićkog pozorišta u srijedu, 21. decembra, sa početkom u 20 sati. Taj višestruko nagrađaivani projekat premijerno je izveden 17.  maja 2016. godine, a od tada je predstava imala blizu šezdeset igranja. Cijena ulaznice je pet (5) eura. Biletarnica Nikšićkog pozorišta otvorena je od 10 do 20 sati.  Ovo djelo je rađeno po istoimenom dramskom tekstu Maje Todorović, koji je nagrađen kao najbolja drama na konkursu Crnogorskog narodnog pozorišta za savremeni domaći dramski tekst. Adaptaciju i režiju je uradila Ana Vukotić. Scenograf je Aleksandar Vukotić, kostimograf Leo Kulaš, asistentkinja kostimografa Lina Leković. Aleksandar Radunović Popaj je uradio muziku, Sonja Vukićević je koreograf predstave, Balša Poček je saradnik na dramaturgiji a izvršna producentkinja predstave je Nela Otašević. Glumačku ekipu predstave čine: Vanja Jovićević, Mirko Vlahović, Varja Đukić, Slavko Kalezić, Dušan Kovačević, Goran Vujović, Stevan Radusinović, Slobodan Marunović, Danilo Čelebić, Zoran Vujović i Mišo Obradović.

Autorka teksta Maja Todorović je pojasnila da ovo nije istorijska drama iako su njeni junaci istorijske ličnosti.

Istorijska građa je samo polazišna tačka za bavljenje aktuelnim temama, a to je prije svega pitanje položaja žene i odnosa prema ženskom djetetu. Drama ne sudi, ne traži krivce i ne daje odgovore, već postavlja pitanja. Ona nije nikakav feministički pamflet, a moja želja, kao pisca je bila da njom podstaknem i žene i muškarce na razmišljanje i na preispitivanje odnosa prema ženskom polu, prije svega ženskoj djeci. To je problem koji je i dalje veoma prisutan u našem društvu (ne samo u Crnoj Gori već i globalno), iako se često izbjegava da se o tome govori. Tri tačke iza naslova sugerišu obraćanje „šćerima“: šta im to govorimo, šta im možemo reći, šta bi trebalo da im kažemo… dok ne bude kasno, izjavila je Todorović.

Kritika je ovu predstavu odmah nakon premijere okarakterisala kao dobar kreativni zamah Crnogorskog narodnog pozorišta. Njena inscenacija je potvrdila, između ostalog, da se bilo koja tema, kakav god bio istorijski kontekst, može pretvoriti u autentično traganje za duhom moderniteta i blagodetima promjene…“