Predstava „Boing – Boing“ iz najnovije produkcije Nikšićkog pozorišta nakon premijere i prve reprize (19. i 20. maj) najavila je uspješan postproducentski život. U prilog toj tvrdnji su dva izvođenja ovog komada tokom juna– jedno na matičnoj sceni i gostovanje u Pljevljima. Zbog velikog interesovanja publike, ova predstava će biti izvedena na Večernjoj sceni Nikšićkog pozorišta u utorak 7. juna sa početkom u 20 sati. Cijena ulaznice je pet (5) eura. Za učenike, studente, penzionere i lica sa invaliditetom, obezbijeđen je popust od 50 %. Pljevaljska publika će 8. juna sa početkom u 20 sati, u Centru za kulturu imati priliku da odgleda ovu zanimljivu i dopadljivu komediju situacije i karaktera.
Nikšićko pozorište uvjereno je u uspjeh ovog projekta, tako da očekuje skore pozive za gostovanja i na drugim scenama u Crnoj Gori i regionu, kao i festivalima, jer ovo scensko djelo zavređuje pažnju šire publike, kritike i javnosti.
Ovo scensko djelo je rađeno po istoimenom tekstu poznatog francuskog komediografa Marka Kamelotija. Režiju potpisuje Rastislav Ćopić, dramatuškinja je Isidora Milosavljević, scenografkinja Vesna Sušić, a kostimografija je djelo Ivane Ristić. Uloge su povjerene: Stevanu Vukoviću, Jovanu Krivokapiću, Gordani Mićunović, Žani Gardašević Bulatović, Maji Stojanović iNikoli Vasiljeviću.
Autorski tim i glumački ansambl u potpunosti su odgovorili zadacima i svojom estetikom potvrdili su snagu i moć dramske umjetnosti, koja pored katarze, čovjeku donosi radost, smijeh i ljepotu igre – onu ljepšu stranu života koji su nam i te kako potrebni u ovim turbulentnim vremenima. Ta tvrdnja apostrofirana je u najavi ovog pozorišnog djela, a atmosfera na premijeri i prvoj reprizi pokazala je da je pozorište mjesto koje nas zbližava i iz koga izlazimo sa željom da mu se ponovo vratimo.
Kamelotijev vodvilj koji je do sada na poznatim svjetskim scenama imao oko dvije stotine inscenacija, u rukopisu reditelja Rastislava Ćopića nije odrađen kao klasičan muzičko – scenski komad, kakav je po definiciji taj žanr. Rediteljska koncepcija ovog puta, publici je dominantno ponudila komediju situacije. Precizna glumačka igra upakovana u brze scene i replike na momente ima i elemente komedije karaktera. Izbor muzike prološki samo najavljuje te podžanrove komedije, u čijem je osnovu vodvilj. Tako osmišljena koncepcija, mladom reditelju Ćopiću, kojem je ovo prva režija po završetku studija, otvorila je put ka kolektivnom – timskom radu, koje svako dobro pozorišno djelo u sebi neminovno i nosi. To potvrđuju, bez izuzetka, svi segmenti ovog scenskog djela.
Glumački ansambl briljantno vodi ovu priču i glumačkim umijećem gradira radnju vodvilja iz scene u scenu. Sofisticirano iznose lepezu priče iz života jednog Parižanina koji manipulacijama komplikuje ne samo svoj, već i živote drugih ljudi, do kojih mu je samo naizgled stalo. Glumačku virtuoznost prepoznala je publika na prvim izvođenjima, nagrađujući ih smijehom i salvom aplauza nakon završenih scena i na poklonu.
Glumačka vještina ne bi bila tako upečatljiva bez umijeća ostalih članova autorskog tima.
Dramaturška intervencija Isidore Milosavljević minuciozno je ispoštovala piščevu dramasku radnju, ali je i vješto nadogradila izvorni tekst, diskursom o socijalnoj nejadnakosti.
Likovnost predstave do filigranskih detalja podređena je scenskoj radnji, tako da ni jedan detalj na sceni nije suvišan. Naprotiv!
Scenografija Vesne Sušić daje poseban pečat ovom komadu, jer njena rješenja nadopunjuju dinamičnost igre i vizuelni identitet komada. Sva vrata, zastori i druga scenografska rješenja i rekviziti opravdavaju radnju u svim detaljima, tako da vidno doprinose opštem utisku o predstavi, odnosno impresiji o oživljenom dramskom tekstu.
Priču koja se događa u Parizu, u stanu glavnog junaka Bernara koji je istovremeno vjeren za tri žene, stjuardese različitih nacionalnosti (Amerikanka, Njemica i Francuskinja) zaposlene u inostranim kompanijama, takođe je dopunjena estetikom kostima Ivane Ristić. Radi se o brižljivo odabranom koloritu i stilu, koji su upotpunosti u službi tih likova i situacija u kojima se nalaze.